تحولات فناوری اطلاعات که بخش مراقبت‌های درمانی به آن نیاز دارد

banner


در اوسط دهه‌ی 90، همه می‌دانستند که سازمان‌های خدمات درمانی در آمریکا با هزینه‌های بیهوده گرفتار شده‌اند. خدمات درمانی اینترمانتین که به مقیم‌های یوتا و آیداهو خدمت‌رسانی می‌کند، به دنبال جایی بود که بتوانند صرفه‌جویی‌های داخلی را انجام دهد. تحلیل داده‌ها امیدوارکننده‌ترین وعده‌ها را خیلی سریع نشان می‌دهد؛ 104 مورد از 1440 پرونده بالینی که این سیستم به درمانشان پرداخته، 95 درصد از مجموعه کارهای درمانی آن را شامل می‌شوند و دو سرویس – سیستم تحویل جدید و درمان بیماری قلبی ایسکمیک – به میزان 21 درصد از کارهای آن محسوب می‌گردند.

برای مشاهده ادامه متن مقاله، اشتراک تهیه نمایید.

نویسنده

آنوراگ چیگوروپاتی در عملیات دیووتد هلث (یک استارتاپ برنامه‌ریزی سلامت) فعالیت می‌کند. پیش‌تر به‌عنوان مدیر مرامنامه در کمیسیون مرامنامه‌ی سلامت ماساچوست و مدیر ارتباط با مشتری در مک‌‎کینزی اند کامپانی فعالیت می‌کرد.

دیوید کاتلر استاد اوتو اکستاین در حوزه‌ی اقتصاد کاربردی از دانشگاه هاروارد است. او در کابینه‌ی کلینتون، عضو شورای مشاوران اقتصاد و شورای اقتصاد ملی و مشاور ارشد خدمات درمانی در کمپین ریاست جمهوری باراک اوباما در سال 2008 بود.

رابرت هاکمن استاد آلبرت ودرهد سوم در حوزه‌ی مدیریت کسب‌وکار از مدرسه‌ی کسب‌وکار هاروارد است که در آنجا عضو طرح سلامت و درمان دانشکده و مدیر برنامه‌ی آموزشی MBA می‌باشد.

نیکیل سانی  از همکاران دپارتمان اقتصاد دانشگاه هاروارد و مشاور مک‌کینزی اند کامپانی است. پیش‌تر در کمیسیون سیاست بهداشت که یک آژانس دولتی مستقل در ماساچوست است کار می‌کرد و مدیر ارشد استراتژی، برنامه‌ریزی و عملیات در کایروس (یک استارتاپ فناوری اطلاعات در حوزه‌‎ی سلامت) بود.

ذخیره و اشتراک گذاری

نظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *